Wybierz swoje miasto: także ogólnopolskie tylko lokalne

Sprzedawca

  • Kar-Group

Kar-Group

Ocena sprzedawcy

Ocena wystawiona na podstawie opinii użytkowników o poszczególnych ofertach sprzedawcy.
50% 50%

deal.pl » Kursy, Szkolenia » Pozostałe

eKurs: Trener sprzedaży

59 zł
Oferta archiwalna

UWAGA! Poniższa oferta jest ofertą archiwalną i nie jest już aktywna.


Oferta straciła ważność dnia: 2017-06-11 i prezentujemy ją w celach poglądowych.
Jeżeli szukasz ofert o podobnej tematyce, to skorzystaj z opcji: i gdy tylko pojawi się podobna oferta, to powiadomimy Cię o tym.

Opis

  • Oferta
  • 59 zł za kurs online: trener sprzedaży z certyfikatem
  • Kursant otrzymuje:
  • dokument zaświadczający odbycie szkolenia
  • na certyfikatach nie ma adnotacji, że kurs odbył się drogą internetową
  • Kurs doszkalający w Kar-Group pomoże w podjęciu pracy w Polsce krajach Unii Europejskiej.
  • Dodatkowe dokumenty drukowane jak certyfikaty, dyplom, legitymacja lub puchar uczestnik może wykupić po rozpoczęciu szkolenia. Uczestnik będzie miał możliwość dokupienia dokumentów w języku angielskim lub niemieckim.
  • Struktura kursów:
  • otrzymanie dostępu do platformy e-learningowej, w której znajdują się moduły tematyczne
  • test wielokrotnego wyboru, którego warunkiem zaliczenia jest uzyskanie min. 70% poprawnych odpowiedzi
  • czas pracy oraz ukończenia kursu dostosowany jest przez kursanta samodzielnie do jego indywidualnych potrzeb i dyspozycyjności czasowej. Czas na zrealizowanie szkolenia to 60 dni (można ten okres bezpłatnie przedłużyć).
  • Materiał dydaktyczny:
  • MODUŁ I
  • profesjonalne techniki sprzedaży
  • formy sprzedaży
  • proces sprzedaży a kobiety i mężczyźni
  • analiza zachowania nabywcy
  • idealny handlowiec
  • pozytywne nastawienie
  • charakterystyka klientka + role w procesie zakupu
  • MODUŁ II
  • motywy decyzji klienta
  • reakcja nie
  • dysonans pozakupowy
  • znaczenie indywidualnego traktowania klienta
  • magiczne słowa ułatwiające sprzedaż
  • przyczyny niezadowolenia klientów
  • profesjonalna obsługa klientów
  • pro kliencki model sprzedaży
  • o komunikacji interpersonalnej
  • MODUŁ III
  • szczegółowa analiza etapów pro klienckiego modelu sprzedaży
  • psychologiczne typy klientów
  • trudności w obsłudze klientów
  • Materiał dydaktyczny do zaliczenia egzaminu wewnętrznego:
  • Materiał dydaktyczny można pobrać na dysk lub wydrukować.
  • Materiał dydaktyczny ma charakter pomocniczy, warunkiem zakończenia szkolenia jest zdanie egzaminu wewnętrznego.
  • Odpowiedzi na pytania w egzaminie wewnętrznym zawarte są w materiale dydaktycznym.
  • Literatura pomocnicza:
  • „Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu&
  • #8221
  • , Joe Vitale, 2014, Wyd. Onepress
  • „Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki&
  • #8221
  • , Paweł Tkaczyk, 2011, Wyd. Onepress

Opinie użytkowników


nie tak






W chwili obecnej nie opublikowano jeszcze żadnej opini - bądź pierwsza/pierwszy!

Lokalizacja

Zakupy grupowe - DobreZabawki Zakupy grupowe - RtvAgdOutlet Zakupy grupowe - Sporti

 

  Przeczytałem/am oraz akceptuję regulamin oraz politykę prywatności

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach reklamowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach statystycznych i marketingowych [pełna treść klauzuli]

  Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych [pełna treść klauzuli]